ייעוץ וייצוג כללי

בצמתים רבים בחיים אנשים נזקקים לייצוג משפטי לקבלת החלטות בעלות משמעות אישית וכלכלית. לעיתים ייצוג משפטי הוא עניין חשוב, ופנייה לעו"ד מומחה, מקצועי ואחראי יכולה למנוע נזקים כספיים וקנייניים, פגיעה בזכויות וכדומה. קבלת ייעץ משפטי מיומן, מאפשר לפונה להבין את מצבו המשפטי בסיטואציה אליה נקלע ולקבל כלי עזר פרקטיים להתמודדות עם בעיות משפטיות בהן הוא נתקל.

במשרד עו"ד אשר שרביט, ניתן לקבל ייצוג משפטי בתחומים הדורשים התמודדות, הבנה וביצוע פעולות בעלות אופי משפטי.

כאשר אדם חש פגיעה בזכויותיו, אך אינו בטוח שיש לו עילה לתביעה משפטית, קבלת ייעוץ וייצוג משפטי נכון ומיומן תבהיר לו את האפשרויות החוקיות העומדות בפניו, תבהיר את זכויותיו וגם את חובותיו, ואת הסיכונים הכרוכים בהליך כזה או אחר.

לייצוג משפטי נדרשים גם אנשים המבקשים לקנות נכס, לרכוש דירה, להשכיר דירה או לבצע פעולה מסוימת בתחום המקרקעין.

גם אנשים המבקשים לכתוב צוואה או לממש ירושה זקוקים לעורך דין מקצועי הבקיא בדיני ירושות ועזבונות המסוגל ללוותם במתן פתרון בהתאם לנסיבותיהם האישיות, ולחסוך לפונה כסף רב ולעיתים גם עוגמת נפש, וכן לקצר תהליכים שעלולים לקחת חודשים רבים ואף שנים.

כאשר אדם נזקק להגנה משפטית באחד מבתי המשפט. במקרה שכזה חובה כפולה ומכופלת להיות מלווה בעורך דין בעל ניסיון. עורך הדין משרד עורך דין אשר שרביט מסוגל לספק שירות משפטי ראוי ומקצועי בכל ערכאות בתי המשפט, תוך ליווי אישי צמוד.

זקוקים לייעוץ משפטי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: